Genieten op Curacao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Iris Spoelder - WaarBenJij.nu Genieten op Curacao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Iris Spoelder - WaarBenJij.nu

Genieten op Curacao

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

04 Februari 2013 | Curaçao, Curaçao

Hoi allemaal,

Ik zit alweer bijna 2 weken op het eiland en ik vermaak me prima. Afgelopen week heb ik nog vakantie gehad en heb ik wat meer van Curacao gezien. Ik ben naar punda en otrabanda (Willemstad) geweest met Anneloes. Wat een enorme cruiseschepen lagen daar! Echt niet normaal. Er liepen heel veel Amerikanen rond. Ze waren te herkennen aan de gymschoenen en vaak dikke buiken, hihi!
Ik ben afgelopen week ook naar het strand geweest! lekker wezen zonnen en zwemmen. De zon schijnt hier heel hard en ik moet me echt vaak insmeren, ondanks het insmeren toch een beetje verbrand.
Vrijdag ben ik gaan kennismaken op mijn stageplek: Klein College. Het was een hele leuke kennismaking en ik heb zin om morgen te gaan beginnen. ( Ik had vandaag alweer vrij, studiedag haha.) Later meer over mijn stage dus. Die dag besloot ik om er zelf op uit te trekken en ben een beetje gaan rijden. Daarna besloot ik om boodschappen te doen en te gaan pinnen. Ik voelde me al echt ingeburgerd dat ik het zelf allemaal al kan en doe. Was dus best een beetje trots op mezelf!

Deze week zijn er ook nieuwe huisgenoten gekomen. We zijn met z'n allen naar de fullmoonparty geweest. Een feest op het strand van Kokomo. Echt heel gaaf! De foto's staan op mijn facebook.
Zaterdags zijn we met z'n allen naar het strand gegaan en was het ook tijd voor happy hour bij zanzibar. We zijn daar uiteten geweest. Ik heb lekker een gezonde ceasersalade gegegeten! Die avond hebben we nog lekker even bij ons thuis gechilld want het stortregende hier! Jaaaa, het regende hier. Gister met Anneloes naar het strand geweest en 's avonds was het weer Wet and Wild tijd. Ik vind dat tot nu toe een van de leukste feestjes, heerlijke muziek. Wat was het een leuke avond!

Vandaag ga ik met huisgenootjes naar willemstad, even lekker winkelen en de tourist uithangen. Dat hoort er ook bij natuurlijk. Morgen begint mijn stage en dan heb ik na vrijdag alweer een week vakantie!

Living the goodlife dus haha!

Ohjaaaa, mochten jullie me een kaartje willen sturen dan kan dat:
Seru Loraweg 99, willemstad, curacao. Ze hebben hier geen postcodes, dus je kan er bijv 0000 xx neerzetten of niks.

Het is echt top hier en ik kan het iedereen aanraden om hier stage te gaan lopen! Ik zal eerlijk zeggen dat ik de laatste weken vaak getwijfeld heb omdat ik toch helemaal alleen hier heen ging. In het vliegtuig heb ik me ook echt ff rot gevoeld omdat ik bang was dat het allemaal niks voor mij zou zijn. Nou ik kan jullie vertellen dat die gedachtes en gevoelens echt voor niks zijn geweest. Ik zit echt lekker in me vel en voel me echt thuis. Het klikt super goed met iedereen in huis en we doen veel samen. Ik vind het ook zo super dat ik nu lekker veel met Anneloes kan doen! Het is altijd gezellig met haar en ze is er echt voor me! Wat ben ik blij met zo'n nicht! Papa en mama en bob steunen me ook echt goed! Ik krijg elke dag enthousiaste berichtjes vanuit thuis. Ik krijg trouwens heel veel berichtjes van vriendinnen, vrienden en familie etc, super leuk!!!!!

Nou, het is nu wel weer lang genoeg. Tijd om te gaan eten en dan lekker te gaan shoppen!

Ayoooo from dushi Korsou

  • 05 Februari 2013 - 19:45

    Susanne:

    He Iris, wat tof om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Heel leuk om je avonturen zo terug te lezen.
    Ik zal het met plezier volgen! Veel succes op je stage en een dikke knuffel voor mijn kleine zusje :-)

  • 09 Februari 2013 - 21:51

    Iris :

    Haa nicht!
    Het is hier top! Heel gezellig ook met Anneloes. Net m'n eerste stageweek gehad! Echt leuk, zie de uitdaging er wel in!
    Hoe is het met jullie?
    Leuk dat jullie me volgen!
    X

  • 11 Februari 2013 - 18:52

    Ingrid Van Der Krieken :

    Hoi Iris,

    Geniet van het Carnaval, lijkt me héél speciaal,

    groetjes,
    Ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 23 Nov. 2012
Verslag gelezen: 3712
Totaal aantal bezoekers 14675

Voorgaande reizen:

24 Januari 2013 - 04 Juli 2013

Stage Curacao

Landen bezocht: