Nog maar 1 week! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Iris Spoelder - WaarBenJij.nu Nog maar 1 week! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Iris Spoelder - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 week!

Blijf op de hoogte en volg Iris

17 Januari 2013 | Nederland, Eindhoven

Het avontuur gaat bijna beginnen! Over een week vertrek ik naar Curaçao!

Ik heb net mijn laatste stagedag hier gehad en het was echt een hele leuke dag! Heb er een leuk feestje van gemaakt met de kids! Het afgelopen jaar heb ik heel veel geleerd bij Kindzorg Lunet zorg. Ik wil mijn lieve collega's nogmaals bedanken! Jullie zijn top!

Vanavond lekker uiteten met mijn klasgenootjes die ook naar het buitenland vertrekken en morgen nog naar school en dan zit het er toch echt op!

Dit weekend zijn mijn afscheidsfeestjes. Ik denk dat het best wel even moeilijk gaat worden maar ik ben blij dat ik iedereen nog even zie!

Ik kijk erg uit naar mijn tijd op Curaçao, en via deze blog kunnen jullie mij gaan volgen en berichtjes achterlaten.

Liefs, Iris


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 23 Nov. 2012
Verslag gelezen: 417
Totaal aantal bezoekers 14683

Voorgaande reizen:

24 Januari 2013 - 04 Juli 2013

Stage Curacao

Landen bezocht: