Stage Curacao - Reisverslagen van Iris Spoelder - WaarBenJij.nu Stage Curacao - Reisverslagen van Iris Spoelder - WaarBenJij.nu

Stage Curacao

Op 24 januari 2013 zal ik het vliegtuig instappen naar Curaçao om daar voor een half jaar stage te gaan lopen!

Ik ga stage lopen op Klein College. Ik ga daar stage lopen op de speciaal onderwijs groep en zal me bezig gaan houden met het schrijven en uitvoeren van handelingsplannen voor verschillende kinderen. Daarnaast zal ik overdag ondersteunde taken in de klas uitvoeren. Ik zal vast nog meer taken gaan krijgen, maar dat zal tegen die tijd meer duidelijk worden.

Ik kijk er enorm naar uit!!!

Recente Reisverslagen:

13 Mei 2013

Laatste weken hier op Curacao

17 April 2013

Verandering en beslissingen; ik kom naar huis.

21 Maart 2013

Twee maanden Curacao

24 Februari 2013

Hopi Bon! 1 maand Curacao!

04 Februari 2013

Genieten op Curacao
Iris

Actief sinds 23 Nov. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 14684

Voorgaande reizen:

24 Januari 2013 - 04 Juli 2013

Stage Curacao

Landen bezocht: