1e dagje op Curacao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Iris Spoelder - WaarBenJij.nu 1e dagje op Curacao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Iris Spoelder - WaarBenJij.nu

1e dagje op Curacao

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

25 Januari 2013 | Curaçao, Curaçao

Hoi allemaal,
Hier zit ik dan, helemaal op Curacao. Om te beginnen is het hier nu +/- 28 graden.
Het afscheid in Nederland viel me best zwaar en ik heb flink wat tranen gelaten. Gelukkig kwam al snel een lach tevoorschijn omdat ik zo blij ben met al mijn lieve vriendinnetjes, vriendjes en familie! Ik draag jullie allemaal bij me in mijn 'rugzak'.
Gister om 8 uur nederlandse tijd ben ik aangekomen. De vlucht duurde lang maar ik heb wat films gekeken. Eenmaal aangekomen moest ik eerst langs de douane, dit ging heel erg makkelijk! Ik hoefde helemaal niets te laten zien behalve mijn paspoort en een formulier wat je in moest vullen in het vliegtuig. Daarna moest ik mijn koffers gaan halen, dit duurde wel even om vervolgens weer langs een controle punt te moeten. Eenmaal daar doorheen stond daar Anneloes mij op te wachten! Ik was blij haar te zien! We stapten de auto in en op het moment dat we achteruit reden was er een klap. Een andere auto reed tegelijk achteruit en zag ons niet.. Oepsssss! Toen moesten we de CRS, als ik het goed heb bellen, en die kwamen op foto's te maken en een rapport op te nemen. Dit duurde echt wel twee uur, heel officieel vond ik het allemaal niet, haha. Vergeleken met in Nederland. Maargoed, meteen wat geleerd als ik straks (hopelijk niet) zelf een keer een ongeluk heb.
Het was daarna al 18 uur 's avonds dus al 11 uur Nederlandse tijd. We gingen toen naar Anneloes haar huisje! Onderweg reden we langs Klein College, de school waar Anneloes werkt en ik stage ga lopen! Super leuk om dat al even te hebben gezien! Eenmaal thuis bij Anneloes hebben we lekker gegeten en bijgekletst! Ze heeft echt een super leuk huisje en ik heb ook haar hondjes ontmoet. Boefie en Bambi. Wat een schatjes! (Nu ik dit schrijf ligt Bambi tegen me aan op de bank, hihi!) Om 9 uur viel ik al in slaap, best logisch na die vlucht! Ik was ook al 24 uur wakker. Vanochtend besefte ik me pas dat mijn avontuur nu gaat beginnen! Over een paar uur ga ik naar mijn eigen plekje, en stiekem vind ik het wel spannend! Daarna ga ik ook mijn auto ophalen, ik hoop dat het een Kia picanto wordt! We zullen zien! In mijn volgende verslag zal ik het jullie laten weten!

Ik wil mijn lieve papa en mama en Bob nog even een dikke kus geven en Rinske en Marissa omdat ze me mee weggebracht hebben!

Ayoo! x Iris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 23 Nov. 2012
Verslag gelezen: 431
Totaal aantal bezoekers 14689

Voorgaande reizen:

24 Januari 2013 - 04 Juli 2013

Stage Curacao

Landen bezocht: